16 juli- 18 juli - Reisverslag uit Ruda, Italië van Myra Hekman - WaarBenJij.nu 16 juli- 18 juli - Reisverslag uit Ruda, Italië van Myra Hekman - WaarBenJij.nu

16 juli- 18 juli

Blijf op de hoogte en volg Myra

16 Juli 2014 | Italië, Ruda

woensdag 16 juli was de eerste dag met de kinderen alleen. Ze waren heel rustig en we hebben samen met de klei gespeeld en een tel-spelletje in het Engels gedaan. Toen Devid thuis kwam van zijn werk vroeg hij zich af wat ik met ze had gedaan, want ze waren zo rustig haha.

's avonds waren we uitgenodigd bij de ouders van Alice en Elena om te komen barbequen. Er was heel veel vlees en gegrilde groenten. Ook was er gegrilde polenta. De Italianen eten eerst het vlees en dan de groente.

Donderdag 17 juli wat spelletjes gedaan zoals watje blazen. Dat vonden ze erg leuk. 's Middags als lunch tomaten met mozzarella gegeten.

Rond 15.00 uur zijn we naar een groot winkelcentrum geweest. Er is zelfs een Ikea.. We hebben boodschappen gedaan in een hele grote supermarkt. Nadia vond het maar niks, veel te groot. Ze verkochten daar ook kleding, brillen en boeken in de supermarkt.

's Avonds witlof met bonen en gegrilde paprika gegeten.

Vrijdag 18 juli

Vandaag heerlijk buiten ontbeten. We hebben een bordspel gespeeld, Metropoli. Gaia was na 5 minuten uitgekeken, maar Carolina vond het erg leuk. 's middags Tortellini gegeten met bouillon. Verder lekker buiten gespeeld, wat tennis en volleybal gespeeld.

Zaterdag gaan we naar Isola della Cona, een eiland met wilde paarden en allerlei soorten vogels. Ik ben benieuwd!

Groetjes,

Myra